Beställt från Asos

Har beställt hem dessa snyggingarna från Asos. Jag har insett att jag i princip inte har några kläder kvar. Jag rensade ut kläder som jag inte gillar eller inte använder ifrån min garderob och det har slutat med att jag bara har ett par jeans och ett litet gäng linnen som vissa är 6 år gamla, kvar. Haha. Lite hemskt egentligen när jag tänker efter. Men faktum är ju att jag är så dålig på att shoppa då jag blir så trött på att gå runt och leta och inte hitta någonting jag vill ha. Är så jäkla kräsen kan jag känna men när jag vet vad jag vill ha så vill jag inte köpa något annat än just det och då blir det ofta att jag inte köper någonting alls. Nä! jag måste bli bättre på att gå ut och handla kläder. En annan sak jag också behöver bli bättre på är att ta med min kamera ut och ta bilder, har ju inga bilder alls att lägga upp här i bloggen XD 
Asos

Asos



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar