Mushrooooooooooms !

Förlåt för att jag varit så otroligt sämst på att uppdatera. Jag jobbar fortfarande på det där XD
Varit ute med mamusia och plockat svamp. Vi hittade massor med kantareller och asp sopp och även massa svamp som vi ska salta. Nom nom nom. Min mamma är en svampfantast så hon har alltid dragit ut hela familjen för att plocka svamp sedan vi var små, så det har även blivit ett av mina beroenden. Lyckan när jag hittar en riktigt fin svamp går inte att beskriva. Det är som när man hittar en ny artifact i ett spel. Lycka!! Så nu har jag lagat mig en kantarell macka utav de små kantarellerna vi hittade. Det är så många som plockar kantareller på vårt ställe så vi blir lite desperata och plockar även dem som egentligen är för små haha!

Nu måste jag sätta mig och plugga igen. Har en motion och livsstils hemtenta och massa annat att göra klart. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar