Happy Halloween !

ikväll blir en mys halloween kväll där hemma för min del. Jobbat idag och är ganska så slut så skönt att kunna sitta hemma i mina Hello Kitty pyjamas från USA och mysa framför anime serier! Det är verkligen höst för mig, en varm kopp Yogi tea och anime (´・ω・)

Jag är som ni antagligen märkt helt förälskad i djur så jag kunde såklart inte motstå att köra lite google sökning på Halloween dogs ( jag vet jag vet, internet är ett helt underbar fenomen). Så många timmars underhållning internet har gett mig under min uppväxt ♥  Dessa bilderna fick mig verkligen att apskratta XD! 

Ha en underbar Halloween mina älskade läsare, även om ni är hemma eller ute på fest ♥

 
Cerberus från Harry Potter

Spindel mops

Tomte Nisse

Snabb mats collies

Haha

Lejon Pooch

Yoda Dog

Cerberus

Noodles!

Den här är riktigt episk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar