Dag nummer 1

Idag var dag nummer ett på riktigt! Då ska jag alltså yoga varje dag i 60 dagar framöver. Jag har en känsla av att jag kommer ha kommit väldigt långt i min träning dag 60. Nu gäller det bara för mig att kämpa som faen så jag orkar gå varje dag.. men än sålänge så känns det inte som det ska bli några problem alls. Jag var ganska mör i benen idag och har träningsverk i exakt hela kroppen känns det som så idag kände jag mig inte värst smidig. Idag körde jag till och med dubbelpass. Thumbs up för den. haha.

Det var lite tuffare idag än det varit dem senaste två gångerna men mitt humör har varit på topp. Jag känner mig så hedrad och glad över att få göra denna utmaningen. Både för kropp och själ. Jag trivs som fisken i vattnet i mitt nya hem och jag ser fram emot att träffa alla imorgon igen. <3

Nu ska jag sätta mig framför datorn och chilla ett tag. Lär somna som ett litet barn om inte allt för länge. Hoppas mina läsare haft en awesome dag.


3 kommentarer:

  1. Kämpa på! Jag gör en trettiodagars utmaning. Det är verkligen som en berg och dalbana...

    SvaraRadera
  2. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvaraRadera
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvaraRadera